16
nov

KontaktAkademin: Certifiera dig som kundkommunikatör och maximera upplevelsen till kund!

Kundkommunikation är navet i vår verksamhet och av den anledningen har vi skapat en certiferingsutbildning för att ge alla som arbetar med kundkommunikation, oavsett yrkesroll eller situation, en möjlighet att bli än mer professionella i sina förhållningssätt.

Kunders förväntningar på service förändras snabbt. För att behålla och imponera på dina kunder måste du erbjuda enastående service i varje möte. Vi på Kontakta ser att det finns gemensamma nämnare för alla olika typer av kundsituationer samt att det finns förhållningsätt och metoder för att erbjuda mervärden till kunderna.

Vår utbildning ger dig verktygen för att:
- Överträffa Kundförväntningar: Lär dig att inte bara möta, utan överträffa kundens förväntningar, och skapa lojalitet.

- Professionell Kommunikation: Bli en expert på kundkommunikation och skapa varaktiga kundrelationer.

- Kundservice som Gör Skillnad: Upptäck hemligheten bakom engagerad kundservice som sticker ut.

- Effektiv Konflikthantering: Hantera missnöjda kunder med självförtroende och professionalism.

- Skriftlig Kommunikation: Förbättra skriftlig kommunikation för att leverera tydliga budskap.

- Kundservicestrategi: Få råd och tips från vår Servicehandbok för att ständigt förbättra ditt företags kundservice.

Vår utbildning omfattar:

- En digital liveutbildning med expertinstruktör.

- Sex digitala moduler med videomaterial och övningsuppgifter som du studerar i din egna takt.

- Möjlighet till anpassning till din organisations specifika behov.

- En certifiering som visar din expertis inom kundservice.


Höj din kundservice till en ny nivå och skapa ambassadörer av dina kunder som rekommenderar dig och ditt företag!

Praktiska detaljer

Data:16 nov 2023
Tid:Kl. 09.00–12.00, därefter studier i egen takt.
Plats:Digitalt. 
Kostnad:3 900 kr. för medlemmar i Kontakta.
5 900 kr. för ej medlem i Kontakta. 

1 000 kr. per person tillkommer för certifieringsprov.
(moms tillkommer) 

 För 5 eller fler deltagare från samma bolag, maila oss för offert .
Anmälan:Klicka här.


Servicehandboken  ligger till grund för denna utbildning. Den ger inspiration varvat med tips på hur personer och företag i alla kundmöten ska kunna förvänta sig och allra helst överträffa deras förväntningar. Genom att gå in i alla kundmöten med dessa råd, ihop med värdefull kunskap från denna utbildning som grund, skapar du ambassadörer i dina kunder som rekommenderar er och skapar mervärde och för dig och ditt företag.



Vid frågor, kontakta Madeleine von Krusenstierna på  info@kontakta.se alternativt 073 954 68 03.

Utbildningen är ett samarbete mellan KontaktAkademin och Serviceproffsen.