Servicehandboken – inspiration till professionellt kundbemötande!

Kontaktas servicehandbok är Sveriges första handbok för professionellt kundbemötande och syftar till att inspirera och ge en grund till hur du och din organisation kan erbjuda professionell, förtroendeingivande och engagerad service till era kunder.

Servicehandboken ger inspiration varvat med tips på hur personer och företag i alla kundmöten ska kunna ge kunder den service de förväntar sig och allra helst överträffa deras förväntningar, för att på så sätt skapa ambassadörer som rekommenderar er.

Kundupplevelse blir ett allt viktigare konkurrensmedel för företag, varumärken och organisationer. Erbjudande, priser, budskap och design går att jämföra och kopiera men själva upplevelsen i kundmötet behöver vara unikt. Det är i kundmötet företag har chansen att göra ett positivt avtryck och det är de små sakerna som skiljer bra service från service som gör skillnad.

För att behålla kunder behöver företag idag leverera bra service i varje kundmöte. Men för att kunderna ska bli ditt varumärkes ambassadör och marknadsförare behöver du leverera engagerad och förtroendeingivande service. Hemligheten bakom riktigt professionell service är att bli en riktigt bra kommunikatör.

Servicehandboken är framtagen tillsammans med LILO, experter på wowservice samt inspiration från våra medlemmar HSB Stockholm, Barona, Releasy och Aller Media.

Vill du beställa Kontaktas Servicehandbok?
Medlemmar betalar 30 SEK + moms per styck samt porto
Icke medlemmar betalar 50 SEK + moms per styck samt porto