7
okt

Fira exceptionell kundservice under Customer Service Week!

Den 7-11 oktober är det dags att hylla hjältarna bakom ditt företags framgång - dina kundservicemedarbetare! Customer Service Week är en årlig händelse som ger oss möjlighet att reflektera över de fantastiska insatser som dessa dedikerade individer gör varje dag. Det är en tid att uppmuntra, stärka och tacka dem för deras hårda arbete och engagemang!

Kundservice är hjärtat i varje framgångsrikt företag. Det är genom enastående kundservice du bygger lojalitet, skapar positiva relationer och ökar försäljningen.

Dina kundservicemedarbetare är dessutom ditt ansikte utåt, och de spelar en avgörande roll i att forma ditt företags varumärke. Genom att fira Customer Service Week visar du att du värdesätter deras insatser och att de är en viktig del av din organisation.

I Sverige arbetar nästan 200 000 personer med kundservice, support och svarstjänster. Det är en av Sveriges största yrkesgrupper. Kontakta tycker att det är en Sveriges viktigaste yrkesgrupper, för vilka företag och organisationer fungerar utan kundservice?

Vi har satt ihop ett program för en hel vecka med aktiviteter som går att använda rakt av i den egna organisationen. Det enda ni behöver göra är att anmäla er på länken nedan så får ni det skickat till er varje morgon kl 08:00.

Välkommen att fira med oss en hel vecka!

Praktiska detaljer:

Datum:7 - 11 oktober 2024
Tid: Utskick sker 08.00 varje dag och aktiviteter löpande på sociala medier.
Plats: Digitalt. Länk skickas till alla anmälda varje dag.
Kostnad:Kostnadsfritt för Kontaktas fullvärdiga medlemmar och som arbetar med kundservice.
Anmälan:KLICKA HÄR! 
Kontakt:
Madeleine Von Krusenstierna, info@kontakta.se alt 073 954 68 03.