9
jun

Kontakta webinar: Skräddarsydd AI för kundservicehjältar!

Automation och analys för en förbättrad kundupplevelse som skapar kundservicehjältar.

Välkommen att delta i Kontaktas webinar som vi har tillsammans med Labelf AI. Ett företag som skapar hjältar i kundservicen genom automation och analys. Med Labelfs enkla plattform bygger du som kundserviceexpert enkelt dina egna skräddarsydda AI-modeller för att förbättra er kundupplevelse.

Vill du också minska din churn och förstå vad som driver kunderna att lämna företaget? Vill du också gräva djupare i om ni ställer rätt frågor till kunderna eller om ni bemöter kunderna på rätt sätt i varje steg i kundupplevelseresan.


Ted Tigerschiöld från Labelf kommer även att gå in på och berätta hur du sänker din svar och lösningstid och hur du kan identifiera vilka ärenden som driver tid på din kundservice vilket också leder till att du kan prioritera upp de ärenden som är mest brådskande.


Slutligen kommer Ted att gå in på hur man via Labelfs plattform kan analysera kundomdömen, ärenden och feedback på ett och samma ställe, hur du kommer bort från att analysera kunddata i Excel samt att du också får mått på förbättrings insatser direkt.


Praktiska detaljer:

Datum:9 juni 2023
Tid:08:30-09:00
Plats:Digitalt, länk skickas till dig som är anmäld. 
Anmälan:Klicka här!
Kostnad:Kostnadsfritt och öppet för alla. 


Vid frågor, kontakta Madeleine von Krusenstierna på info@kontakta.se alternativt 073 954 68 03.