29
nov

KontaktAkademin Stockholm: Wowservice för teamledare/coacher - Att hållbart leda en kundservice i världsklass!

Kundkommunikation är navet i alla verksamheter och för att få behålla kunder behöver du idag leverera riktigt bra service, wowservice, i varje kundmöte. För att hållbart prestera detta över tid behöver du motiverade och engagerade serviceproffs och för detta krävs utökade krav på ledare då fler förmågor behöver användas. Om du lyckas med detta kan du också undvika och slippa andra vanliga utmaningar som missnöje, sjukskrivningar och att hela tiden släcka bränder. När vi nu dessutom ofta leder på distans så behöver vi som ledare vara extra tydliga, trygga och trevliga för att lyckas med detta.

Joakim Lindström och Emilie Loman,  Lilo , serviceexperter och medförfattare till  Kontaktas Servicehandbok , träffar många arrangörer och ledare som inte använder sin fulla kapacitet på kundservice. Med små medel kan du som ledare tweaka det du gör och få ännu bättre resultat.


Vad är då skillnaden mellan organisator som lyckas och de som inte när hela vägen fram? Vad är skillnaden mellan de arrangemang som har motiverat och engagerad medarbetare som levererar wowservice mot de som ...levererar service?


Vi har hittat några gemensamma nämnare för och tagit fram en utbildning som hjälper dig att höja tjänsten samtidigt som du höjer medarbetar engagemang. En utbildning för dig som vill gå från bra service till  wowservice och vill ha en förändringskultur med mindre gnäll, stoltare och gladare medarbetare och höjd kundnöjdhet som håller över tid.



Utbildningen består av 6 olika ämnesområden :

Pass 1. Kundfokus som gemensamt mål. 
Pass 2.  Vinnande servicekultur. 
Pass 3. Hur rätt KPI:er och mål resultat. 
Godkänd 4. Motiverade och engagerade medarbetare över tid. 
Godkänd 5. Hur kundservice kan driva verksamhetsutveckling. 
Godkänd 6. Genomförande och uppföljning.

Du får bland annat med dig:

  • Ny inspiration och ny kunskap
  • Konkreta verktyg att använda direkt i vardagen.
  • Kvitton på vad du redan gör bra och ska förstärka.


Du kommer gora skillnad!

Vi vet att du vill göra skillnad och går den här utbildningen samtidigt som du gör övningarna ordentligt så att du får bättre resultat och roligare på jobbet. Du kommer också att skapa ett gladare och mer effektivt team och dessutom så hjälper du till att höja statusen på kundservice internt.

För vem?

Utbildningen är till för dig som arbetar i ledande befattning inom kundservice och kontaktcenter. Du vill som ledare utveckla dig själv, ditt team eller din organisation och skapa en kundservice i världsklass.


Praktiska detaljer:

Data:29 november 2022
Tid:Kl. 09.00–16.00
Plats:Kontaktas kontor,   David Bagares gata 9  , 111 38 Stockholm
Pris:5 900 kr för Kontaktas medlemmar 
7 900 kr för ej medlem i Kontakta 
(moms tillkommer) För

 5 eller fler deltagare från samma företag,   maila oss för
Anmälan:KLICKA HÄR


Vid frågor, kontakta Linda Moser på info@kontakta.se alternativt 070 439 00 87.

Utbildningen är ett samarbete mellan Kontakta och LILO.