Telefonsäljutbildning

Vår webbaserade utbildning är anpassad för alla som arbetar med telefonsälj i Sverige, efter genomförd utbildning har du möjlighet erhålla ett certifieringsdiplom från Kontakta

Läs mer

Välkommen till KontaktAkademin

KontaktAkademin erbjuder marknadens bästa utbildningar inom service och sälj via telefon och digitala kanaler. Vi bistår våra medlemmar och dess medarbetare i ett av vårat viktigaste uppdrag, att säkerställa professionalitet och trygga kundkontakter på marknaden.

KontaktAkademin erbjuder utbildningar i kundkommunikation, försäljning och ledarskap. Utbildningarna riktar sig till både ledare och medarbetare, genomförs i både fysisk form och på distans. Det ska vara enkelt att utbilda sig!

Utbildningarna genomförs både som öppna utbildningar (*se i vår kalender) och företagsinterna utbidlningar (kontakta oss för offert). 

KontaktAkademin utgår från de huvudområden som vi vet är viktiga för alla som arbetar med kundservice och försäljning. KontaktAkademin erbjuder följande utbildningar:

Kundservice

Kommunicera i telefon så att mottagaren lyssnar och förstår – och merförsäljning *
Kommunicera via mejl och chatt så att mottagaren läser och förstår *
Kundservice - digtal certifieringsutbildning

Att sälja via telefon

Sälja bra eller sälja bäst - med Peppe Ekmark! *
Telefonsäljutbildning - digital certifieringsubildning

Ledarskap

Coacha dina medarbetare att nå sin fulla potential! *

Alla ska ha råd med utbildning!

Att investera i kvalitativ kompetensutveckling är ett område som de flesta företag inser vikten av, samtidigt är det många gånger en praktisk utmaning då det ofta innebär ett stort åtagande gällande såväl tid som pengar.

Vi har därför beslutat att till marknadens bästa priser tillhandahålla Sveriges bästa utbildningar till våra medlemmar. Medlemskap i Kontakta ska ge värde! Självklart erbjuder vi bra priser även till dig som inte är medlem.

Kontakt: Tina Wahlroth på tel 0735 66 55 22 eller tina.wahlroth@kontakta.se

Kontakta, en bransch- och intresseorganisation för företag och organisationer som arbetar med kundservice och försäljning på distans